Ceyhun Kirimli has a PhD. in Biomedical Engineering with areas of competence in Molecular Biology, Genetics & Biomedical Engineering and Computational Sciences with focus on Development and Design of Biosensors.

http://www.linkedin.com/in/ceyhunkirimli
http://ceyhunkirimli.com

Ad Unit

Saturday, August 2, 2014

Evimize bekleriz..

Yolu kuzeye dusen herkesi evimize bekleriz. Sonunda amerikan standartlarina uygun bir yer bulduk kendimize.
Evin alt kati bizim. Buradan pek bir sey belli olmuyor ama fersah fersah evimiz oldu. 

Arka bahcemizde kucuk bir tarlamiz var. Bahcemiz Kanada standartlarini saglamadigi icin tavuklarimiz sehrin obur ucunda..  Bahcenin domatesleri tavuklarin yumurtalari kisin yaklasmakta oldugu gerceginin hafifletiyor.. (Kisin tum bu gordukleriniz kar altinda kalacak gerci..)


Her kosesi ayri telden calan bir oturma odamiz var. Turuncu olan cekyat.. Misafirlerimizi bekliyor. Televizyon edinme konusunda cekimser oldugumuz icin simdilik benim emektar ve gezgin bilgisayarima bakiyor odanin tasarimi..

Salonun ikinci yarisi yemek odamiz.. ve benim ivir zivirlarim.. O yuzden fotografi kamuflajsiz cekmem engellendi.. 


Odalarimizin ilki benim Philadelphiada yasadigim evin tamamindan buyuk sanirim. O ortadaki boslugun ne ise yarayacagini hala cozebilmis degiliz. Ikinci odamiz kucuk, simdilik Elcim'in mintikasi, calisiyor.. Duzeni bozulurmus fotograf cekersek???



Son olarak da mutfagimiz. Karisikligina bakmayin, buguk ilk misafirimize hazirlaniyoruz, o yuzden cok mesgul. Gelen misafir de vejeteryan olunca kendi alisilmis menumuzun disina ciktik:

 Sebzeli makarna salatasi
 Limonlu kek.. Daha misafir gelmeden bir kosesi kayboldu??!!

Cesitli borekler.. Misafirimiz kabakli borek siparisi verdi.. peynirlisi ve patateslisi de bizden.. benim sosisli borekler simdilik ertelendi..


Ve de muthis kakaolu kurabiyeler.. Lafi fazla uzatmayacagim, mutfak beni bekler. Gelen misafir kus kadar oldugu icin bunlarin hepsinin bana yapildigini varsayiyorum. Kendime afiyet olsun.

Bu yazim da buralari merak eden herkese davetiye olsun. Hepinizi bekleriz..


No comments:

Post a Comment

Bumerang - Yazarkafe